.::salam aidilfitri::.

Assalamualaikum W.B.T

Di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan
Selamat Hari Raya Aidilfitri
&
Mohon maaf zahir batin
kepada semua yang mengenali diri saya
samaada ahli keluarga, saudara-mara, sahabat2 sepersekolahan juga sahabat2 bloggers

Semoga lebaran ini dapat disambut dengan penuh kesyukuran juga keinsafan
dan semoga kita mampu terus istiqamah melakukan amal
sepertimana kita beramal di bulan Ramadhan...insyaAllah


Dengan ingatan tulus ikhlas,
salam dari Sydney =)

Salam~

p/s: Mohon maaf sebab lama "berdiam diri" dari dunia blog ni. Banyak perkara yang berlaku dan I need some time for readjustment. iA, kalau ade kesempatan, saya akan datang ziarah blog2 sahabat2 semua nanti =)

4 comments:

Anonymous said...

selamat hari raya
maaf zahir batin

sile la datang ke rumah di taman budiman..xpun di batu laut..xpun tunggu je sk kg medan buat sambutan raye..haha

padahal, aku pun kat ames lg..lol

LadyTiz said...

selamat hari raya.. :D
maaf zahir batin.

kylex said...

Salam Aidilfitri Dari Bumi Malaysia..Maaf Zahir & Batin Dipinta atas segala salah silap sepanjang perkenalan dlm dunia baru ini :)..

Take ur time,k..Jnji,dont stop from blogging ye..

rienmiel said...

to warx:

selamat hari raya warx..
maaf zahir batin gak...

oh..ko pun dijemput dtg beraya...
kalau x ke jenjarom...ke sydney pun boleh juge..heh

to tyra:

selamat hari raya tyra =D
maaf zahir batin

to kylex:

salam aidilfitri kylex...
saya pun minta maaf kalau ade salah silap...

iA, saya xkan brenti blogging dlm masa terdekat ni ;)