.::akukah yang salah::.

Assalamualaikum W.B.T

Akukah yang salah
Hanya akukah yang salah

Oh, tolonglah jangan bicara seolah aku punca segala
Kerana aku bukan sesiapa untuk diturut prinsipnya
Dan semua mampu memilih apa sahaja untuk dirinya

Kalaupun aku tidak suka
Ia tak bermakna semua juga harus membenci
Kerana aku tak pernah mengeji apalagi mencaci

Ya Allah,
berilah aku kekuatan
bebaskan aku dari rasa yang membelenggu jiwa
kerna aku dambakan Ramadhan yang suci dan penuh makna...aminn

Salam~

5 comments:

akirasuri said...

Salam Rien.. :)

Nape ni? Ada meksalah ke..
Sy doakan Rien tenang-tenang saja, insya-Allah.. :)

Anonymous said...

leeee.. apasal ni rien. yg tabah je ye..

senyum sikit.. =)

rienmiel said...

to cik akira & cikgu jawe:

alhamdulillah...saya ok je...

semuanye dah settled =)

kylex said...

Salam perkenalan & Salam Ramadhan.;-)
Moga hepy2 selalu..k.

rienmiel said...

to kylex:

Salam perkenalan
&
Selamat menjalani ibadah puasa

thanks for dropping btw =)