.::ukhwah yang indah::.

Assalamualaikum W.B.T

First of all, saya nak minta maaf pada kawan2 sebab tak inform about my absence last night...
In fact, I am okay...
Just having a lit headache and alhamdulillah, sleeping is the cure...
I am so touched with your concern...
Now I can really taste the sweetness of ukhuwwah...
Thanks again dear friends...
May Allah reward your sincerity...always
Uhibbuki fillah =)

Salam~

Doa Ramadhan hari ketujuh belas hingga kesembilan belas:

Hari Ketujuh belas
“Ya Allah, tunjukkan bagiku amal kebajikan dan penuhilah hajat serta cita-citaku, wahai Tuhan yang Maha Mengetahui segala keperluan tanpa ungkapan permohonan. Wahai yang Maha Mengetahui segala yang ada dalam hati sekalian makhluk. Selawat dan salam ke atas Nabi Muhammad dan keluarga baginda yang suci.”.

Hari Kelapan belas
“Ya Allah, sedarkan aku untuk mencari keberkatan. Terangkan hatiku secerah cahaya dan bimbinglah aku serta anggotaku untuk mengikuti segala ajaran-Mu, dengan cahaya-Mu wahai penerang hati orang yang bijak.”

Hari Kesembilan belas
“Ya Allah, penuhkan bahagianku dengan keberkatan dan mudahkan bagiku menuju ke arah kebaikan. Jangan kau jauhkan aku daripada ketenteraman kebaikan, wahai pemberi petunjuk kepada kebenaran.”

2 comments:

kylex said...

Sungguh indah jika ada persahabatan sebegini..susah senang bersama2, dan bukan bersama ketika waktu senang jer..

Hope kamu sihat2 selalu :)

rienmiel said...

to kylex:

hmm...betul la...
saya sangat tersentuh dgn tindakan kawan2 saya =)

alhamdulillah..saya sihat2 aje...
same to u too...amin.