.::finally...::.

Assalamualaikum W.B.T

Alhamdulillah...semalam saya dah pun selamat beli digicam tu. Cube teka saya beli yang mana?

Taraa......

Saya bli olympus FE-320 ni =). Sebenarnya dari awal saya memang berkenan yang ni. Tapi, sekadar meraih sokongan kawan2 lain. Hmm...nampaknya, ada 2 lagi kawan pun pilih yg ni. Kalau campur cj = 3 orang...campur saya lagi = 4 org... Kire dah jatuh hukum jamak dah nih..hehe...

And guess what? I bought the blue one. Saya akui la yg kaler biru ni bukan lawa sgt pun...tapi kalau dah suke tu...x peduli dah. Ni kot buktinya cinta tu buta ;)


And sekarang ni tgh sibuk2 try camera. Saya ade 14 hari untuk consider balik camera ni. Kalau within 14 days saya x puas hati dgn performance die, saya boleh refund balik duit...best kan!!. Tapi saya ada masalah...saya tak suka amik gambar sebab saya xde skill tu. Gamba2 yang saya amik sume x cun...so saya selalu demotivated nak amik gamba. Tak tau la kalau lepas dh ade kamera ni, saya leh develop skill of photography ke...hope so...insyaAllah.

On another note:
Sempena nak masuk ramadhan ni, saya dah ubah susunan bilik saya. Walaupun die buat bilik saya lebih sempit dr susun atur yg dulu, tapi I just want to have a new feel. Blog ni pun mungkin nak tukar template. Tapi, kene ikut kelapangan waktu jugak. Since saya tak berapa nak celik IT, saya akan spend berjam2 dok menggodam blog ni. So, buat masa skrg, maybe x sesuai lagi sebab konon2 bizi...hehe.

perhatikan transition bilik ni..daripada xde pape menjadi makin semak dan makin semak...heh

p/s: Hmm...x sabar nye nak masuk Ramadhan...
Moga Ramadhan ini lebih baik dr tahun2 sebelumnya dan semoga saya memanfaatkan sepenuhnya bulan mulia ini untuk mentarbiyah diri saya menjadi lebih solehah...aminn...


Salam~

4 comments:

Anonymous said...

heh..ni nak wat salam perantauan ke ape? kih2

rienmiel said...

eh..cam ne lak ko leh tau nih....hehe

Shah CJ said...

huyyyooo.. lawa kaler biru. aku suka!.. psssttt.. brp nk jual seken? hehe

rienmiel said...

hmm...nasib ade org sokong sy bli kaler biru...hehe...

erk, br je bli 2 second....dah nak kene jual ke..hehe...