.::aku rindu::.

Assalamualaikum W.B.T
di sana
ku melihat mereka
asyik bercanda mesra
terus sama tertawa ria
menikmati hangat bahagia

di sini aku
hanya berdiri kaku
mengimbau memori lalu
bersamamu di waktu dulu
betapa aku rindu saat itu

oh Tuhan yang Esa
yang ku damba hanya dia
tak tertahan lagi gelodak jiwa
untuk mendakap mengucup mesra
melerai segala pendam rasa

oh dikau yang ku rindu
diriku kan terus menunggu
sabar melalui sisa liku waktu
untuk kembali bersamamu
setia hingga akhir nyawaku

Salam~

6 comments:

Anonymous said...

woit! woit!

berangan yek?
gi ambek buku. study!

biasa dia nih. hehe

rienmiel said...

camne kalau berangan masa pegang buku cikgu...ngee...

homesick nih..tulun2...

Anonymous said...

hehe. ingat apa le tadi. bila nak balik malaysia rien?

tgh musim deroyan, rambutan, manggis, cempedak, duku.. hehe

rienmiel said...

ape la yg cikgu ingat memula td...
saya berangan bertempat tau...hehe

buah2 tu semua saje je nak merobek2 hatiku ini ek...
tp xpe...saya dh buat countdown dah..lg 4 bulan je..iA =D

cikgu nak pesan kangaroo x? heh

Anonymous said...

hey amrien...aku pn rndu fmly aku...aku lg la x blk 2 thn...saiko sakai ni...heheheh

rienmiel said...

to amnah:

ni mmg time2 homesick la am..
lg2 nak pose n raya nih...

ko kire hebat la sbb x balik langsung dlm 2 tahun ni..hehe