.::3 blog?::.

Assalamualaikum W.B.T

Hmm...macam tak caye je yang saya currently authoring 3 blogs in a row.
1st, yang ni la...my personal one.
2nd, my batch nyer blog...ex-skolah rendah dulu..
3rd, my house nyer blog...yang ni blog jual brg2 terpakai...hehe.
Poyo la jugak kan siap buat blog sebab nak jual brg2 ni tapi saya rasa lagi senang kot. Siap ade gamba sekali. Maybe sebab saya ni jenis visual and jenis tak suka nak canang2 offer secara verbal kot. Ni semua influence dr blog2 kedai online....hehe. Manatau one day saya bukak bisnes online ke kan...mane ler kite tahu masa depan.

Owh, I am so in a mood nak balik umah. Guess what...pada tarikh yang sama bulan depan, saya akan berada di tanah air terchenta. Best giler xyah homesick2 dan rindu2an lagi tapi at the same time sedey sebab xkan balik Sydney lagi dah...at least dlm jangka masa terdekat ni. Sape tau mase depan. Nanti dah beriya2 sedih...tup tup ade rezeki lagi jejak kaki ke bumi Kangaroo ni kan :)

Hmm...ni minggu last academic study. Jumaat ni ade poster presentation. Tapi, x buat ape lagi pun. Beli kertas je yang dah buat...hehe. Pastu exam jumaat depan (21st). Eh, jangan lupe, Rabu depan besday saya tau (^_^)

Salam~

0 comments: