.::sayu part 1::.

Assalamualaikum W.B.T

Hmm..skrg tgh proses jual2 barang...
Kalau nak ikutkan hati...sume barang pun nak bawak balik kan...Yelah, konon2 sentimental value gitu. Tapi masalahnya, satu: bukannye extra kg tu x melibatkan extra money...so kne la bajet2 kan. Pastu kedua: rumah saya bukannya gudang nak simpam segala macam harta qoruun yang tak pasti akan diguna atau x. So, dengan berat hati, saya terpaksa melepaskan jua barang2 yang dah dua tahun setia berkhidmat. Nak letak harga bukan senang...kalau mahal, rasa cam berkira sangat plak...kalau murah, rasa macam rugi pulak. So, solutionnya...saya perlu betulkan niat. Nak jual sebab duit atau sebab "janji-ada-buyer-so-that-my-things-ade-tuan-baru". Sendiri mau ingatla kan:P

Salam~

7 comments:

Anonymous said...

ooh dh nak berkemas2 kah??
sedih pula nak blk msia kan??

selamat kembali ke banting ya!!

kylex said...

salam..

akhirnya ada jgk chance kasi komen,dah lama xjnguk blog ni,huhuh..

Waa,ada jualan brg yer,ada pape brg dr australia utk dijual ke,buhla kt cni,kot2 sy pon berkenan nak beli :)..pos bunga2 cntk dr australia,nak2..

Anonymous said...

ehehe.. ojo kelalen gowo balik anak kanggaru. hehe

mesti sedih nk balik banting. tp biasa le kan adat org merantau. takmoh balik banting kawen jek dgn org aussie.. hehe *tetiba jek*

semua blh jual. tp lampu study kena bawa balik. nostalgia!. hihi

Anonymous said...

ko ni balik for good ke ape? jadi penghuni tetap banting bandar yang indah dan permai itu?

rienmiel said...

to fez:

x kemas2 sgt lagi...
br cr2 buyer utk brg2...
lps exam nx week br leh kemas :)
fez..doakan kite eh...

to kylex:

ala...sy jual brg2 ape je kylex...
kalau nk tengok leh g blog umah saya..link tu ade kat 2-3 entry lepas :)
bunga...mesti die layu 8 jam dlm flight...huhu

to cikgu jawe:

gowo anak kanggaroo?
mane nak tangkap...hehe
patung buleh ler...

x sempat la nak carik orang oz...
masa dah suntuk nih...hehe

utk pengetahuan cikgu...saya xde lampu study pun ^^

to warx:

yup...aku balik terus...kembali jadi anak jati banting...
tp kene smbg lg 2 sem kat kl :)

snm | snm said...

rien..smga tuan yg baru nnt dpt jaga barg2 tu dgn elok. apa kata rien try mark dgn pensel ke pen ke kt brg2 tu :p lpstu nnt ada kesempatan dpt la jejak balik brg tu kut2 rien ada peluang dtg oz balik ke? :p

apekehenye nk bw balik anak kanggaru kan? :p

krispy kreme blh x rien? :)

rienmiel said...

salam kak:

alamak part nk jejak balik tu x sure bile...
ntah2 brg2 tu dh masuk tong sampah by the time dtg balik sini...hikhik

akak...serius ke nak krispy kreme...
saya orait je...
nnti kalau btl2 'tringin' nak rasa, confirm eh dgn saya...
leh kite deal camne akak nak claim donuts2 tu bile saya sampai....hehe