.::dan untukku agamaku::.

Assalamualaikum W.B.T

Tipu la kalau saya kata saya tak rasa apa2...
Samaada saya yang terlebih sensitif,
atau kamu yang sememangnya sudah mencerobohi zon sensitiviti saya...
Kedua2nya saya tak pasti...

Tapi takpe...saya okay je
Sebab saya tahu kalau neraca Allah itu lebih baik dan lebih utama daripada neraca manusia...
Mungkin kamu masih jahil dalam membuat penilaian dan saya harap Allah akan beri hidayah pada kamu suatu hari nanti...insyaAllah
Dan saya juge nak mohon maaf pada kamu kalau ada kata2 saya buat kamu marah...
Mungkin juga ini balasan untuk saya...heh

As quoted from buku La Tahzan: "Dunia ini tidak layak untuk ditangisi"
dan untuk kes saya ni, sungguh, it worth me nothing :)

Salam~

p/s: alhamdulillah...lepas tulis entry ni, saya memang terus okay...
i think i should share with you tafsir surah ad-dhuha one day...sungguh menenangkan :)

8 comments:

-LyS- said...

"Dunia ini tidak layak untuk ditangisi"

i wish that's just so easy to apply..but being a weak human, that wut we/i tend to do.. huhu

;p

goodluck for the test tomoro ;)

-LyS- said...

*that's

snm | snm said...

salam rien :)
La Tahzan..kenapa rien..smga rien baik2 saje..

ain j said...

be happy amrien!..igt lagi kat kt x?kisas..ain j visit me
http://bioaddict219.blogspot.com/

ain j said...

be happy amrien!..igt lagi kat kt x?kisas..ain j visit me
http://bioaddict219.blogspot.com/

rienmiel said...

to lisa:

so true...
dh la org mmg jenis suke btl menangis....
cengeng btul...hihi

to kak falin:

saya ok2 je kak :)

to ain:

tengs...
insyaAllah, i will :)

Anonymous said...

Salam Rien adikku badek (haha!) :p

Sila senyum sikit.. :D

Menangis tak apa, jangan menangisi sesuatu yang tidak sepatutnya ditangisi.. ;)

Jaga diri baek-baek..

Salam..

rienmiel said...

to cik ati~

salam cik ati kakakku yang badek juge....hehe...

emm..betul tu, jgn menangisi benda yang tak sepatutnya...

tengs...iA, i'll be fine
kamu juge take care :)