.::256 : faces of Sydney::.

Assalamualaikum W.B.T

Oh, hanya 3 minggu saja yang tinggal untuk saya menghabiskan sisa-sisa masa di bumi Kenggeru ini. Kejap saja rasanya. Tanggal 10 Febuari 2007 saya mula menjejakkan kaki di sini, dan insyaAllah, pada 12 Disember 2008 ini semuanya bakal berakhir. Entah bila lagi saya mungkin bernafas dalam udara Sydney. Semuanya seperti percutian...tapi percutian yang panjang (^_^). Neither too long nor too short!

Sebagai kenang-kenangan, saya uploadkan beberapa gambar "faces of Sydney" yang bakal dirindukan nanti :)




Salam~

4 comments:

Anonymous said...

salam..

en3 ni mcm ada feel tersendiri je bila sy bc,huhuh..Mst perasaan bercampur baur kn,sedey,hepy dan sebagainya :)

pape pun slmt mnjalani 3 mggu terakhir di sydney..

p/s: bila plak ye sy nak smpi sydney ni,ari2 mimpi smpi melbourne je,dkt x antara 2 tmpt tu? :)

Anonymous said...

Rien.. Satu petua, utk nak bagi pixel font tu tak pecah dekat atas pic, guna font color itam dan puteh.. :)

Oh oh! Dah nak pulang ke tanah air ek.. Huhu.. Nanti2 mesti ada peluang, mana tahu nak buat master ke kan? :D

mardotti zaaba said...

amrien, yg gmbar kat featherdale tu kan, klo aku jadi koala tu, mesti aku dh pengsan kena jeling dek ko. takut la.

nnti rindu aku x?

rienmiel said...

to kylex:

wslm~
aah entry ni entry mixed feelings...heh
btw, melbourne n sydney x dekat sgt..naik flight 1 jam lebih..naik train 12 jam :)

to cik ati:

oh...camtu ke...
nnti saya perbaiki...tengs cik ati :)

to mard:

haha...aku jeling die sebab die busuk...
kat ko sure la aku x jeling sbb ko x busuk...hehe

oh...nnti sure rindu kamu dan masakan kamu yang lazatsss itu :)