.::saya harus belajar....::.

Assalamualaikum W.B.T

Sila sambung ayat di bawah:
Saya harus belajar....

Saya harus belajar untuk selalu redha dengan apa yang terjadi
Saya harus belajar untuk selalu ikhlas kerana Allah dalam apa saja yang saya lakukan
Saya harus belajar untuk tidak berharap agar orang lain faham apa yang saya mahukan
Saya harus belajar untuk tidak berkecil hati jika orang lain tidak lakukan seperti yang saya harapkan kerana saya harus faham kalau apa yang saya fikirkan takkan sama dengan pandangan orang lain
Saya harus belajar lagi dan terus belajar tanpa henti :)

Salam~

6 comments:

Anonymous said...

salam ziarah...

saya harus belajar menerima hakikat hidup... tak selamanya derita... kerana pahit akan manis akhirnya...

saya harus belajar percaya janji Allah itu benar sebenar2nya...

tiada lain hanya DIA yang Agung...

kylex said...

saya harus belajar bersabar
saya harus belajar bersyukur dengan apa yang ada
saya harus belajar berterima kasih sebanyak2 kepada Nya
saya harus belajar menjadi hamba yang baik kepada pencipta Nya

waaa,banyak juga nak belajar ni..Ok,nak pegi bljr skrg :)

Anonymous said...

saya harus belajar utk TIDAK berenti belajar.

kalau nk senarai semua mau 70 malam tak setel lagi nih. hehe

Anonymous said...

saya harus belajar ???

boleh ke sambung camtu? huahauua

snm | snm said...

salam rien :)
cuba belajar untuk tidak putus asa
cuba belajar untuk jangan ambil kisah apa org lain kata

*itu akak cuba buat..asek x berjaya jek :P

rienmiel said...

to all:

saya sgt2 appreciate perkongsian kamu semua :)