.::101 : siapakah?::.

Assalamualaikum W.B.T

Saya tahu blog saya ni tak ramai pengunjung pun sebab so far, saya boleh keep track siapa yang melawat blog ni. Tapi setakat ni, saya ada perasan satu pengunjung yang saya tak dapat teka siapakah gerangannya. Saya cuma ada satu clue tentang dia, dari Kawasaki, Kanagawa, Jepun. Jauh tu! Saya memang curious tentang pengunjung ni. Ye la, kalau orang dah datang rumah kita, teringin jugakla nak membalas kunjungan tu ;)

p/s: Kalaulah KAMU tu terbaca catatan ni, sila la tinggalkan apa2 kesan supaya saya dapat jejaki KAMU. Saya pun teringin nak melawat ke 'rumah' kamu. Boleh kan? =)

Salam~

8 comments:

akirasuri said...

Ahaks!
Ada penyekodeng baru..
Wawawawa!!
Siapakah itu..

Jeng jeng jeng! :p

rienmiel said...

hahaha...
tu la tgh tunggu pengakuan penyekodeng berkenaan..kikiki
curious btul nak tahu sape tp ntah2 kawan2 saya gak..hehe

p/s: meh tlg saya jejak penyekodeng ^^

Hafifi said...

secret admire la tu..hehe..

rienmiel said...

alamak...secret admire ke?
x sesuaiii ;)

habis la mesti si KAMU tu takut nak mengaku nanti sbb dia dah ada macam2 gelaran...ekeke

LadyTiz said...

uuu....

kena letak umpan.. kasi dia hadiah cekelat kalau dia ngaku...

rienmiel said...

to tyra:

tyra rasa kalau saya umpan die dgn serbuk biskut dalam tin tu, die nak tak...
leh dapat suami/isteri soleh/soleheh....ekekeke

*lariiiikkk

Anonymous said...

Hap hap!
Apsal tak hapdet ni..
Nak kena babap ek :D

rienmiel said...

hehe...
byk eseimen x siap lagi la...
ada 2 kene hantar hr ni n esok ;)
tp lps ni sy hapdet^^


saya yang menurut perintah,
rien~