.::098 : bukan::.

Assalamualaikum W.B.T

Kebelakangan ni, saya rasa tak sedap hati. Saya rasa kekok bila berhadapan dengan dia. Bukan saya sengaja nak bersikap dingin terhadap dia, tapi saya cuma takut kalau saya terus melakukan kesilapan demi kesilapan yang akhirnya hanya akan menyakitkan dia.

Ntahla, saya tak tahu dia fikir apa pasal saya. Harapnya dia tak fikir apa2. Tapi, kalau dia ada merasakan angin perubahan pada diri saya, saya hanya nak dia tahu kalau saya bukan sengaja menghindari dia tapi saya sekadar cuba menghindari dari terus menyakiti dia.

Hmmm.....tak tahu berapa lama keadaan ini harus berpanjangan. Harap ia akan berakhir jua satu hari nanti. Dan bila saat itu tiba, saya harap dia hanya akan berhadapan dengan saya yang baru - yang telah memperbaiki kelemahan diri....insyaAllah ;)

Salam~


2 comments:

akirasuri said...

Salam..

Rien..
Tak apa.. Ambil masa..
Perlahan-lahan..
Biar cermat asalkan selamat orang kata he he he..
Kekekokan ni biasalah..
Saya pun selalu jugak macam tu..

Bagi ruang dia dan Rien bernapas..
Bagi ruang sikit jek jangan luas-luas sangat.. :)
Saya pasti dia pun rindu Rien jugak..
Tapi dia macam Rien jugak, rasa kekok jugak..
He he he..

Jaga diri baek-baek ya!

rienmiel said...

to akira~

wslm...

baik!!
nasihat kamu akan diamalkan sebaik mungkin ;)

saya rasa betul sgtla apa yang awak ckp pasal konsep ruang tu...
bile kite terlalu rapat, tu yang jadi tegang tu..
so, skrg kene longgar2 kan balik bnda yang ketat...hehe
bagi ade sikit space untuk msg2 rasa selesa =)

thanks sangat psl nasihat ni..
sangat menghargainya ^^