.::096 : nota maaf buat kamu VS nota selamat untuk dia::.

Assalamualaikum W.B.T.

Kehadapan KAMU,

Saya tak pasti kalau saya ada buat kamu marah tadi. Saya betul-betul tak ada idea kenapa kamu tiba-tiba jadi macam tu. Tapi, kiranya memang itu salah saya, saya betul-betul minta maaf. Saya tahu saya selalu sakitkan hati kamu. Saya juga selalu 'membosankan' kamu. Jadi, saya minta maaf dengan sangat!!! Saya hanya mahu kamu tahu kalau saya sangat hargai kehadiran kamu dalam hidup saya selama ini. Thanks dear!!!

Kehadapan DIA,

Nampaknya, dia adalah antara yang terawal antara kami yang akan menginjak ke usia 22 tahun esok. Jadi, saya nak ucapkan "Selamat Ulangtahun ke-22". Moga pertambahan usia akan seiring dengan pertambahan iman dan kematangan dalam membuat pertimbangan. SELAMAT HARI TUA!!

p/s: Selalu rasa angka 22 tu terlalu berat untuk dibawa. Asyik rase diri ni muda je i.e 21 tahun (tapi memangpun...sebab saya pun lahir bulan 11...hehe)


Salam~

6 comments:

Anonymous said...

KAMU..

terimalah kemaafan dari rien. kita sesama manusia, sesama umat, sama saudara. kemaafan lebih baik dari kemarahan.

DIA..
selamat ulangtahun ke 22. moga2 tambah amal dan iman.

RIEN..
jangan sedih2. bykkan doa pada Allah. bykkan istighfar. selamat makan malam. hiks.. hehe

yay! 1st.. =)

rienmiel said...

to cikgu jawe:
thanks cikgu~
iA saya akan bykkan istighfar...
semoga saya akan lebih berhati2 lepas ni ;)

menu makan malam: nasi goreng + puding jagung + puding roti (ni kudapan selepas majlis bacaan yasin sebenarnya...hehe)

akirasuri said...

Ah! Kamu..
Merajuk silalah jangan lama-lama..
Nanti kamu cepat tua pulak berbanding usia..
Hehek!!

Oh! Dia..
Selamat hari lahir..
22? Oh muda lagi tu..
Ha ha ha!

Eh! Rien..
Tamau sedih lama-lama..
Nanti kurang kejelitaan..
He he he..


Jaga diri baek-baek! :)

rienmiel said...

to akira:

KAMU macam dah ok hari ni. Tapi she's still not in d mood. Saya xmo kacau die buat sementara. Saya rasa die perlukan sedikt waktu..huhu

btw, saya dah tak sedih dah. Tapi saya belajar sesuatu dari kejadian ni iaitu lebih berhati2...hehe
thanks 4 ur concern ;)

Anonymous said...

salam rien,

hihi~ i think diz is my first appearance at ur blog after a long time..

sori lama x melawat disini
but u know dat im not dat type dat like to blogging, rite..

hehe, im kinda know who is dat KAMU
KAMU xde simpan any bad feeling bout u pn.. u didnt do anything hun

KAMU said sorry for make u feel bad
i think its juz pms
mood swing yg melampau

gomen ne...hontoni gomen ne

rienmiel said...

to anonymous:

no komen^^