.::being invisible::.

Assalamualaikum W.B.T

Should I be invisible?
Or should I just faking it?

Oh...am I too sentisitive?
or
perhaps...I am expecting too much...

hmm...faking it je la...I'll try;)


*******

nak kata saya berkira? this time it is a yes...
Ya Allah, mengapakah bersabar itu sangat susah...mengapakah berlapang dada itu payah...
Beri aku kekuatan untuk ikhlaskan hati...luruskan kembali niat...
Tolong aku Ya Allah...tolong aku Ya Allah...tolong aku Ya Allah...
Fasbir sabran jameela...fasbir sabran jameela...fasbir sabran jameela...

If in any ways ada yang terasa hati...honti ni gomen!!!
I have tried my best...

Salam~

6 comments:

Anonymous said...

ni mesti tgh online :)

rienmiel said...

to kak falin:

=)

Shah CJ said...

bila rasa payah, lihatlah ke bawah. rupanya ada yg lbh susah.

bila rasa sedih. lihat sekeliling. rupanya ada yg lbh menderita.

bila rasa suka. lihat ke atas. rupanya kita sdg diperhatikan.

rien.. saya tahu awak cukup kuat utk semua ni.

be strong girl!. hehe

Anonymous said...

Bukan senang mahu sabar dan berlapang dada.. Saya berada di situasi kamu.. Sungguh!

Dan saya pun tak boleh nak bagi nasehat yang bermotivasi atau apa.. Sebab ha ha ha! Saya sedang berada di situasi kamu dan saya tahu sabar itu bukan mudah sepertimana orang boleh cakap, dan katakan. kan? :)

Adakah saya membantu kamu? Ha ha ha!

rienmiel said...

to cj:

oh...kata2 itu sungguh memberi saya semangat...
tengs cikgu~

to cit ati:

xpe cik ati...
at least saya tau kalau saya x sendirian...
iA...moga kita dpt mengatasi situasi masing2 :)

Anonymous said...

salam..

Be a strong girl ye..Chaiyuk2,hehe :)