.::119 : welcome...ahlan wa sahlan::.

Assalamualaikum W.B.T

Hi everyone. Welcome to my new house. Time2 busy kene buat assignments la saya dok sibuk nak pindah rumah. Dan dan la kan...baru sekarang sibuk nak punggah barang. Buat masa ni, cukup la kot. Nanti ade mase, saya touch up la mana2 yang patut =)

Emm, sebenarnya dah lama nak pindah rumah baru ni tapi susah sangat nak pilih rumah yang berkenan. Yang ni pun bukanla berkenan sangat especially when the background is yellow in colour...erk... Tapi, saya berkenan sungguh kat rainbow since saya memang ske benda2 colourful ni. So, yang ni kire tangkap muat la buat masa ni.

Okay la, cukup la untuk kali ni. Nak kena cari journals for my assignments. Dah berjam-jam saya off task nih. Harap2 lepas ni mood belajar pun meningkat sebab rumah dah berwajah baru...yuhuuu

Salam~

2 comments:

Hafifi said...

siapkan assgment dulu, berblog blkg cite..hehe:)

rienmiel said...

to hafifi:

thanks 4 ur reminder =)
tapi kalau nak tggu siapkan eseimen...berhabuk la blog saya nnti...
xpe...at the end of the day, u still know what ur priority is kan ^^