.::308 : tagging::.

Assalamualaikum W.B.T

Wah, setelah sekian lama x tag-mengetag ni, kali ni saya selesaikan tag dari Akirasuri...kawan alam maya yang saya tak sempat lagi bertentang empat mata dengan tuan punya badan...hehe... (cik ati, saya pun copy paste gak..hihi)



1. Copy award untuk diletakkan di blog anda:


2) Nyatakan 6 fakta menarik tentang pemberi award ini:
1. Seorang yang sangat pemalu...(berdasarkan analisa daripada penulisan beliau...hihi)
2. Seorang anak mithali kepada bonda beliau yang terchenta.
3. Seorang yang mempunyai kebolehan mengekspresi bahasa dengan sangat baik...lihat saja pada puisi2 nukilan beliau ;)
4. Seorang yang sukakan "nature".
5. Seorang yang pandai bercerita...saya sangat suka membaca entri2 blog beliau...tak kisah la kisah yang benar mahupun kisah2 rekaan.
6. Seorang yang bekerja dekat dengan dengan rumah saya rupanya...tapi tak 'jumpa' pun...hehe

3) Setiap blogger mesti menyatakan 9 fakta/hobi diri sendiri:
1. Nama timangan anda?--------> ina.
2. Anda Seorang Yang?--------> reserved.
3. Insan Yang Teristimewa?----------> mak.
4. Lagu Kesukaan?-----------> yang slow dan mendamaikan jiwa.
5. Makanan Kesukaan Anda?--------> kuey teow goreng mak.
6. Sikap Yang Membuat Anda stress?---------> tidiness...hehe.
7. Warna Kesukaan Anda?-----------> biru, maroon, hitam.
8. Benda yang mesti ada dalam beg?-----------> wallet, phone, tissue.
9. Kali terakhir anda menangis?------> tak ingat..hehe.
4) Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan terangkan tentang mereka:
takde kawan plak nak ditag...hehe...

1 comments:

akirasuri said...

Haha! Makaseh sebab buat..