.::092 : writer's block::.

Assalamualaikum W.B.T

Pagi tadi saya dan housemate ke Central Station, hantar kawan dari Brisbane tu ke airport. InsyaAllah, dua minggu lagi kami akan berjumpa semula. Tapi, waktu tu, dia pula jadi tuan rumah...kami jadi tetamu =)

Hmm...dah berjam2 saya duduk depan komputer mengadap assignment yang perlu saya siapkan sebelum cuti mid sem dua minggu lagi. Hmm...susahnya bila mengalami masalah "writer's block".
"You had so many things in your mind, yet you just don't know how to start writing it." Everything is just everywhere and organization doesn't seems to be a simple and easy task to do ;-(

Camne ek nak buat. Saya dah mati akal dah ni. Serba tak kene di buatnya. Ini bukan latihan matematik yang saya boleh trus je mengira...even ade la gak part calculation sket...(eh, lexical density tu involve calculation gak ape^^) Hmm...camne ni...tulun2!!

Rabbi yassir wa la tu'assir
Rabbi yassir wa la tu'assir
Rabbi yassir wa la tu'assir

"Jika Allah menolong kamu, maka tidak adalah orang yang dapat menolong kamu. Jika Allah membiarkan kamu, maka siapakah gerangan yang dapat menolong kamu selain dari Allah sesudah itu? Kerana itu hanya kepada Allah sahaja orang-orang mukmin bertawakkal" (3:160)

Salam~

4 comments:

-LyS- said...

kawan dari brisbane?siape?huhu

rienmiel said...

zahirah..

Anonymous said...

at last,jmpa gak blog amrien..huhu

rienmiel said...

hehe...dah kantoi dah mengata zaera dlm blog ni...hehe


larikkkkkk