.::311 : suara seorang auntie baik::.

Assalamualaikum W.B.T

auntie baik kate: bila jadi cikgu, tak jumpa orang lain melainkan budak2 dan cikgu-cikgi saje...jadi macam mane nak kenal orang2 lain (dalam erti kate lain...macam mane nak dapat jodoh?)

saya buat: senyum saje
saya kate dalam hati: jodoh ditangan Allah... nak jumpa sesiapa dan di mana2...itu kuasa Allah :)

auntie baik kate: kahwinlah dengan doktor... boleh hidup senang... boleh tukar2 cerita... satu cerita pasal patients, satu cerita pasal students

saya kate: aah la...sweet gak...
saya kate dalam hati: kalau die bizi...die on-call, die tinggal saya sendiri...nak tukar2 cerita dengan sape....hahaha. Tapi, saya tak la memilih ^^ **larikkkkk**

banyak lagi yang saya bualkan dengan auntie baik on the way ke bas stand...
tapi kesimpulannya, auntie baik memang sangat baik... saya sayang auntie baik :)

Salam~

0 comments: