.::291 : learn to love::.

Assalamualaikum W.B.T

Sampai sekarang, saya tak pasti kenapa saya pilih untuk buat perkara tu...
Saya tak pasti samaada itu adalah keputusan yang bijak atau sebaliknya...
Tapi, saya tahu, apapun yang akan berlaku lepas ni...saya sendiri yang tentukan samaada ianya baik atau tidak untuk saya...
it's all about how I perceive things kan...

Apa yang saya tahu, ini bukan masanya untuk mengubah fikiran...
There's no time or even opportunity for it...
So, just face it with open heart :)

Apa yang penting sekarang, saya harap Allah akan permudahkan segalanya untuk saya...amin
dan semoga saya akan terus mempelajari sesuatu dari pengalaman ini...insyaAllah

"...and it may be that you dislike a thing which is good for you and that you like a thing which is bad for you. Allah knows but you do not know." (2:216)

Salam~

0 comments: